Vragen?

Provincie Limburg

Hey jij daar

Wil je meer dan alleen op school zitten? Wil je je eigen toekomst bepalen en de touwtjes zelf in handen nemen? Welkom bij APP school Munsterbilzen!

Bij ons draait alles om jou en je toekomst. We geloven erin dat jij het voor het zeggen hebt over wat je bereikt. Onze school staat voor Ambitie, Passie en Positiviteit.  Dat is wat we noemen: “APP”.

Bij APP school Munsterbilzen doe je méér dan alleen maar lessen volgen. We willen dat jij ontdekt wie je bent, wat je kunt en wat je belangrijk vindt. Onze leerkrachten zijn er niet alleen om (saai ?) voor de klas te staan. Ze willen je écht leren kennen en je helpen groeien.

Fouten maken, is geen probleem. Wij zien problemen als kansen om slimmer te worden. We kijken naar wat je goed doet en waar je nog aan kunt werken. Met open communicatie en een hechte band tussen jou en je leerkrachten en tussen jou en je medeleerlingen, helpen we je te ontdekken waar je goed in bent.

Je staat er bij ons nooit alleen voor. We luisteren naar jouw ideeën en jouw mening over je studiekeuze en je toekomstplannen.

Kortom: de zes schooljaren op onze school betekenen niet alleen leren, maar vooral ook ontdekken wat jij nodig hebt om te kunnen stralen. Zo word je een echte APP ster!  Dus, als je op zoek bent naar een school waar leren leuk is, waar je mag groeien en waar jouw stem telt, dan ben je hier aan het juiste adres! Kom langs en neem samen met ons je toekomst in eigen handen.

Ontdek onze Junior School