Vragen?

Provincie Limburg

Hey jij

Wil je meer dan alleen op school zitten? Wil je je eigen toekomst bepalen en de touwtjes zelf in handen nemen? Welkom bij APP school Munsterbilzen! Onze school staat voor Ambitie, Passie en Positiviteit.  Dat is wat we noemen: “APP”.

Wij geloven dat jìj het voor het zeggen hebt over je eigen toekomst. Bij ons draait het niet alleen om de lessen die je volgt, maar ook om wie je bent en om je eigen dromen. We zijn er niet alleen om les te geven, maar ook om je te helpen ontdekken waar je goed in bent, wat je écht wil en wat je uniek maakt. Fouten maken, is geen probleem. We zien gemaakte fouten als kansen om te leren. We willen niet alleen dat je slaagt voor je vakken, maar ook dat je groeit als persoon. We doen graag alles wat nodig is om je te doen schitteren! Onze rijke infrastructuur en unieke manier van lesgeven helpt daarbij.

Bij APP school Munsterbilzen willen we niet dat je verdwijnt in de menigte. We luisteren graag naar je eigen ideeën over je toekomst en jouw behoeften. Jouw mening doet er écht toe!

Dus, als je op zoek bent naar een school die je zes jaar lang niet alleen voorbereidt op studies of werk,  een school waar je niet enkel uit boeken leert, maar ook levensecht leert, dan ben je bij APP school Munsterbilzen aan het juiste adres! Kom langs en neem samen met ons jouw toekomst in eigen handen!

Ontdek onze High School